چرا بیت کوین یک گزینه مناسب برای سرماه گذاری است ؟
نوشته شده توسط : hamisarf

در پاسخ به سوال چرا بیت کوین گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است باید بگوییم با توجه به ساختار ضد تورمی تعدا محدود و عرضه بسیار پایین در مقابل تقاضی شم گیر برای این ارز تمامی پتانسیل ها برای افزایش این دارایی دیده میشود . هرچقدر افراد بیشتری با این سیستم آشنا به آن ورود کننده بیشتر شونده به عبارتی استفاده کنندگان از این رمز ارز افزایش و همه گیر شود در نتیجه قیمت آن نیز بالا خواهد رفت .

بهتر است فراموش نکنیم که بیت کوین نیز مانند سایر کالا های سرمایه ای دارای نوسانات قیمت است با این تفاوت که بیت کوین دارای نوسانات شدید تر میباشد . 

 رمز ارز بیت کوین این امکان را به شما میدهد تا با سرعت هر مبلغی را در چند دقیقه جابه جاکنید بدون اینکه کسی بر این نقل و انتقال نظارت داشته باشد . 

بیت کوین آمده است تا نقش واسطه ها را از بین ببرد و امکان پرداخت مستقیم بین خریدار و فروشنده را فراهم کند . 

تعداد بیت کوین ها محدود است در نهایت ۲۱ میلیون بیت کوین خواهیم داشت که قرار نیست بیشتر از این باشد و بیت کوین جدیدی ساخته شود هم اکنون بیش از ۱۸ و نیم میلیون بیت کوین استخراج شده است 

تعدادی از این بیت کوین ها گم شده اند و صاحبانشان امکان استفاده از آن ها را نخواهند داشت . پس تعداد واقعی بیت کوین ها کمتر از این اعداد خواهد بود . 

با این تفاصیر و با توجه به شناخته شدن بیت کوین در بین جوامع و اشتیاق بیش از پیش کاربران برای خریداری و استفاده از رمز ارز ها شاهد افزایش قیمت عجیب و قریب این ارز دیجیتال هستیم . 

 





:: برچسب‌ها: بیتکوین , ارز دیجیتال , صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: