نوشته شده توسط : hamisarf

خرید حضوری بیت کوین در حامی پرداخت

 

لایت کوین یکی از قدیمی ترین ارزهای دیجیتال است.  شبکه ردایت در حال حاضر تا جایی که بنده میشناسم در ایران سه سایت وجود دارند که اقدام به خرید و فروش تتر می کنند و قیمتاشون برابر قیمت دلار حواله هست و گاهی اوقات چه بسا کمتر و از این نظر به صرفه ترین راه برای خرید بیت کوین از طریق بیت کوین هست. در صرافیهای مستقیم، کاربران با مالکان سایت خرید و فروش میکنند و میتوانند از طریق این صرافیها ارز دیجیتال را به صورت مستقیم بخرند. با روشهای زیادی میتوانید بیت کوین بخرید، از صرافیهای مستقیم شناختهشدهای مانند کویننیک در ایران گرفته تا صرافیهای ارز دیجیتال بینالمللی مانند کوینبیس.

از برترین صرافیهای همتابههمتای داخل کشور، میتوان به کویننیک مارکت اشاره کرد. چطور یک صرافی همتابههمتای مناسب پیدا کنیم؟ از نظر من بهترین راه برای پیدا کردن اکسچینجر های بیت کوین، قسمت بازارچه فروم پرشین تولز هست، اما توجه داشته باشید فقط از کسانی خرید کنید که امتیاز بازارچه شون بالا باشه، از نظر بنده اگر حتی یک امتیاز بازارچه منفی داشته باشند خرید نکنین و از کسانی خرید کنید که حداقل بالای 50 امتیاز مثبت داشته باشند. ارز دیجیتال یک نوع پول اینترنتی رمزنگاری شده است که همین ماهیت رمزنگاریشده ارزهای دیجیتال، باعث امنیت بسیار بالای آنها شده، به طوری که تاکنون شخصی نتوانسته آنها را هک کند.

مورد نظر تبدیل می کنید.
بااینحال، نوآوریهای اخیر مانند سیستم پرداختهای بین کانال پیشنهادشده Bitpay (به نام “Impulse”) ممکن است این نوع معاملات سریع را به میزان قابلتوجهی امنتر کند، و این باعث میشود که زمان تأیید Litecoin بسیار کاهش یابد. ارزهای دیجیتال کاربردهای فراوانی دارند و از آنها میتوان برای انتقال پول در کمترین زمان و هزینه، خریدهای اینترنتی، سرمایهگذاریهای کوتاهمدت و بلندمدت استفاده کرد. اگر برای مقدار های پایین میخواید و یا قصدتون تریدینگ نیست شاید این روش مناسب نباشه. صرافیهای آنلاین برای خود دستور العملی دارند که طبق آن مشخص کردهاند کمترین مقدار خرید بیت کوین چقدر است؛ ولی به طور کلی با مبلغ حدود ۱۰۰ هزار تومان هم میتوان خرید را انجام داد. در این روش شما ابتدا مقدار مورد نظرتون تتر خریداری میکنید و بعد تتر رو به ارز دیجیتال مورد نظر تبدیل می کنید. برای تبدیل تتر به دیگر ارزهای مجازی باید یک حساب در یکی از اکسچینج ها داشته باشید که پیشنهاد بنده بایننس هست، اگر نمیدونید بایننس چی هست مقاله دیگر بنده در مورد این اکسچینج رو مطالعه کنید. راه های دیگه برای پیدا کردن اکسچینجر های شخصی ارزهای دیجیتال جستجو در کانال های تلگرامی مرتبط با بازار کریپتو یا سرچ توی اینترنت هست. به این ترتیب، کاربر با آن کلمات میتواند بهراحتی در هر کیف پول دیگری به داراییهای خود دسترسی پیدا کند.

{را برای پرداخت مبلغ از مشتریان خود قبول میکنند.|کوین را کجا نگهداری کنم ؟}
در قدم بعدی باید یک کیف پول Ethereum تنظیم کرده و نرم افزار استخراج را برای استفاده از آن هماهنگ کنید. برای این روش ابتدا باید یک حساب وبمانی داشته باشید و مقداری دلار یا یورو یا روبل وبمانی توی حسابتون داشته باشین . این عملکرد یک عملکرد انتقاله با این تفاوت که حتما نیاز نیست که خود فرد منتقلکننده صاحب توکنها باشه، بلکه ممکنه شما به یک کاربر اجازه بدین توکنهای شما رو جابهجا کنه. در وحله اول از طریق این لینک ثبت نام کنید یک ایمیل با لینک فعالسازی برای شما ارسال میشه که باید روی لینک فعالسازی کلیک کنید و حساب خودتون رو فعال کنید. همچون دیگر رمز ارزها، تعداد اندکی از ارائهدهندگان محصولات یا خدمات گوناگون، ارز دیجیتال لایت کوین را برای پرداخت مبلغ از مشتریان خود قبول میکنند. به لطف این سرویس قادر خواهید بود بدون نیاز به خرید و فروش رمز ارزها، مشتریان و کاربران دوستدار ارزهای دیجیتال را خشنود نگه دارید! رمز ارز لایت کوین را کجا نگهداری کنم ؟ در این صرافی کارمزد معاملات پایین است و بدون هیچ هزینهای میتوانید به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید. یکی از بهترین صرافیهایی که امروزه برای ترید و به طور کلی انجام معاملات ارز دیجیتال انجام میشود بایننس (Binance) است.

کاربر میتواند کریپتوکارنسی موردنظر را برای سپرده خود تعیین کند. البته باید توجه داشته باشید برای تایید احراز هویت شما نیاز به یک خط ثابت خواهید داشت که با تعیین وقت قبلی به شما تماس بگیرند. در سال 2017، آقای لی گفت که این تغییرات در سختافزارهای استخراج بیت کوین و ایدهٔ استفاده از تابع هَش Scrypt بهنفع لایت کوین بوده است: “چون با کوچ ماینرهای بیت کوین از تکنولوژی GPU به ASIC، دستگاههای استخراج بیت کوین که با GPU کار میکرد دیگر برای استخراج بیت کوین بهصرفه نیست ولی میتوان از آنها برای استخراج لایت کوین استفاده کرد.” اما عمر این حرف هم خیلی نبود و بهزودی دستگاههای استخراج لایت کوین با تکنولوژی ASIC برای تابع Scrypt توسعه یافت و امروزه بهسختی بتوان بدون استفاده از تجهیزاتی با تکنولوژی ASIC استخراج بهصرفه لایت کوین را انجام داد. با انتخاب تابع هَش Scrypt، آقای لی قابلیت استخراج لایت کوین با CPU کامپیوترهای معمولی را ایجاد کرد اما رقابت شدید بین ماینرها باعث از بین رفتن این قابلیت شد.



:: برچسب‌ها: بیت کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400 | نظرات ()